3 december 2014

What to Wear | Paris

Inpakken voor een paar daagjes weg doe je niet zomaar even, nee nee, dat kost voorbereiding en planning. Je kan verwachten dat je veel gaat lopen in Parijs, dus al snel besloot ik om alleen m'n nikes mee te nemen, niet de meest elegante schoenen en daardoor wat lastiger te combineren.
Mijn oplossing was basically gewoon de pijpen van mijn broek oprollen voor een nonchalante look.
Het maakt dan niet echt uit wat je aan de bovenkant draagt. Een makkelijke trui of juist een net jasje passen er allebei bij. Klein tasje voor je fototoestel en je bent klaar om de toerist uit te hangen!
De laatste dag waagde ik me aan de 'blouse om middel geknoopt'-look. Lekker casual en dit paste ook heel goed bij de schoenen! Zo zie je maar weer dat je comfort niet altijd hoeft op te geven voor stijl, als je maar genoeg tijd wil besteden aan het plannen van outfits. Of je gooit gewoon iets in je tas en kijkt later wel wat je ermee kan... (been there, done that).

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen