29 december 2014

Nothing To Say | Family Times

Als ik met mezelf een marathon-blog-uitdaging aan ga, komt er altijd een moment waarop ik niet zoveel meer te vertellen heb. Ja, tuurlijk, ik kan elk nieuw dingetje dat ik heb showen, of verlanglijstjes plaatsen (trouwens no hate at all als jij dit wel doet op je blog!), maar dat is niet waardoor ik geïnspireerd word. En mijn blog is voor mij een bron van inspiratie, en hopelijk ook een beetje voor de lezers. Dus vandaar even een weekje geen posts.
Een klein overzicht van afgelopen week kan denk ik geen kwaad, dus hierbij week 52:
Dinsdag: Lekker lunchen met een vriendin en daarna werken. 's Avonds als een malle wassen gedraaid, schoongemaakt en ingepakt, want...
Woensdag: Om kwart over acht op weg naar mijn ouders. Ik had op weg daarheen om negen uur (wut) een afspraak en was om een uurtje of tien gearriveerd op de Christmas Headquarters. De rest van de dag bestond uit bakken en schoonmaken en een kerstnachtdienst.
Donderdag: Mama had een heerlijk kerstontbijt voorbereid en iedereen zag er netjes uit. Eenmaal in de kerk waren we een van de weinige families die er heel kerstig/netjes uitzagen... Thuis was er nog meer eten en cadeautjes en lezen en films kijken. En natuurlijk een fancy kerstdiner.
Ook heel kerstig: fotoshootje met broer en dekentje
Vrijdag: Uitslapen, brunchen, naar het strand en 's avonds weer terugreizen naar mijn kamertje... En dan ben je ineens weer alleen.
Zaterdag: Ik moest om acht uur beginnen met werken, maar zag dat het gesneeuwd had... niet zo chill. Ik kwam helemaal verkleumd aan en toen ik 's middags weer thuis was, had ik het nog steeds koud. De rest van de dag heb ik in bed gelegen, bah!
Zondag: Verslapen voor de kerk! Gelukkig bestaat er zoiets als internet en kon ik vanuit mijn bed dezelfde dienst volgen als iedereen die zich een weg door de sneeuw had moeten banen, haha! 's Middags ben ik met mijn ouders naar opa en oma geweest. 

En vandaag is het dan dus weer maandag! Wat gaat zo'n kerstweek snel dan. En ik dacht op een gegeven moment dat ik wel weer klaar was met kerst, maar nee... Ik wil nog een keer!

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen