12 december 2014

New | Turtleneck'd

Ik heb een coltrui! Het is niet aan me voorbij gegaan dat ze weer in mode zijn, tumblr staat er vol mee, maar toch had ik er nog niet eentje aangeschaft. Maar toen ik deze zag in de H&M sale dacht ik: what the hey, ik neem hem gewoon mee (ja, dat rijmt). Hij is lekker wijd en zacht en de kleur past overal bij.
De lipstick kocht ik een paar weken geleden. Een hele goedkope van Essence (Adorable Matt!), maar de kleur is prachtig en hij blijft heel goed zitten. Budget producten hoeven dus niet altijd slecht te zijn!
Waarschijnlijk ga ik in de komende dagen nog een keer naar de stad, gevaarlijk! Ik hoop dat ik iets kan vinden wat al heel lang op mijn verlanglijstje staat: een zwarte spijkerbroek (die goed past!). Weet jij waar ik die zou kunnen vinden?

♥ Lonneke


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen