9 december 2014

New Look | Clean and Fresh

Pocketfullofsparkles heeft een nieuwe look! Maar dat had je waarschijnlijk al gezien... Ik ben blij hoe het er nu uitziet na een avondje klooien met photoshop. Beetje kerstig en niet meer zo vreselijk roze. Het veranderen van m'n blog stel ik altijd maar uit, want als ik eraan begin wordt me heel duidelijk dat ik geen verstand heb van webdesign. Wat leest prettig? Welke kleuren waar? Ik ben gewoon een n00b op dat gebied. Dus dit is mijn best effort en volgens mij is dit ook inderdaad beter dan wat ik eerst had. Veel rustiger qua kleuren en fonts en niet teveel gedoe aan de zijkanten, I like!

♥ Lonneke

1 opmerking:

  1. Mooooi! Ook leuk dat je je schrijfruimte links hebt, voelt voor een rechtshandige een beetje gek. Maar jij schrijft het, dus dan mag het ;)

    BeantwoordenVerwijderen