2 december 2014

Love | Paris in Fall

 Als je me volgt op instagram heb je al wat fotootjes van mijn reisje naar Parijs kunnen zien, maar omdat ik echt helemaal verliefd op Parijs ben (geworden) wilde ik er hier ook nog een paar laten zien. Want Parijs in de herfst is zo mooi! De bladeren in de parken waren alle kleuren van geel tot rood, de bewolking zorgde voor een mistig tintje en het beste van allemaal: de winkels en cafés hadden de kerstverlichting al aan! Veeg mij maar op!
Mama en ik hebben in de drie dagen dat we er waren ongeveer alles bekeken wat er te bekijken valt in het centrum van de stad (oké probably not, maar zo voelde het wel). Kerken, musea, parken, winkels, restaurantjes, allemaal gedaan. Toch vond ik gewoon het door de stad lopen en genieten van de herfstkleuren en de mooie gebouwen wel het leukste.
Ik heb ook geprobeerd om te werken aan mijn fotografietalenten en ik vind bovenstaande plaatjes wel echt mooi gelukt! Door de bewolking waren ze wel wat grauw allemaal, maar dat kan makkelijk gefixt worden met een beetje VSCOcam. We hebben ook twee wegwerpcameraatjes volgeschoten, dus ik ben erg benieuwd hoe die foto's zijn geworden!
 Ik heb nu alweer zin om een volgend tripje naar Parijs te plannen! Christmas in Paris, anyone?

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen