16 december 2014

It's a Wrap! | Presents

Cadeautjes kan je heel mooi inpakken. Ik zeg 'kan', want vaak zit ik nog op het laatste moment met pakpapier te hannesen en dan ben ik meestal al blij als alles bedekt is. But no more!
Ik volg de blog van Oana Befort al een poosje (vanwege haar leuke illustraties) en laatst liet ze weten een aantal cadeau-tags te hebben gemaakt. Helemaal voor gratis uit te printen en te gebruiken. Top!
Zoals je ziet zijn er ook een aantal tags met woorden en andere tekeningen, heel makkelijk om je pakjes mee vol te hangen. Heb je meteen een 'heb ik helemaal zelf gemaakt' effect!
Ik heb het velletje meteen vier keer uitgeprint, dus mij zal je deze feestdagen niet betrappen met een kaal cadeautje.

♥ Lonneke

tags printen? klik hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen