6 december 2014

I´m Weak | The Bodyshop

Sinterklaas is voorbij, dus vanaf nu is alles kerst. Zoals mijn schoonzusje zei toen meteen na het cadeautjes uitpakken de kerst-cd aanging: 'ik heb nog nooit zo'n snelle omslag gezien van Sinterklaas naar kerst'.
Als je in de stad loopt lijkt het allang kerst dus daar is de omslag nog sneller gegaan. Zo ook bij de Bodyshop, de beste winkel voor cadeautjes voor de vrouwen in je leven. Vanwege een kortingsactie besloot ik om nu alvast wat cadeautjes in te slaan, maar zoals de titel al zegt: ik kon niet niks voor mezelf meenemen. Deze grappige spons en vanilla brûlée soap gingen dus ook gezellig mee naar huis. Vorig jaar heb ik de vanilla bliss shimmer lotion gekocht en die ruikt echt geweldig naar kerst, dus ik liep meteen naar die serie toe toen ik mezelf toestemming had gegeven om iets uit te zoeken. Omdat een body lotion naar mijn mening ongeveer hetzelfde is als een body butter en ik nog een paar douchegels heb staan koos ik voor de zeep. Normaal douche ik niet met zeep, maar daar is de spons dan weer handig voor! Hier is over nagedacht.

De eerste cadeautjes zijn binnen! 
Nu alleen nog de kerstboom opzetten, zodat ze ergens onder kunnen liggen...
♥ Lonneke


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen