17 december 2014

Happy Holidays! | Christmas Shoes

Jahaaa, ik heb kerstvakantie! Om dat te vieren ben ik meteen na mijn laatste college de stad ingegaan om eindelijk eens die zwarte broek te kopen waar ik het eerder al over had. Omdat ik toch in de buurt was, ben ik ook even de C&A ingelopen en daar zag ik deze superlieve en kerstige schoenen. Ik heb nog nooit kerstschoenen gekocht, maar dit is wel echt het perfecte paar. Strikjes op de voorkant, kant, gouden details, ze kunnen zo de kerstboom in!
Zoals je ziet zijn de zijkanten doorzichtig en dat vind ik ook wel een mooi detail. Ik wilde eigenlijk hakken dragen met kerst, maar deze schoentjes vind ik een heel goed alternatief. Oh, en ze zijn ook helemaal niet duur: vijftien euro! C&A heeft bij mij nog best een oubollig imago, maar vaak als ik er kom hebben ze toch wel hele leuke dingen. Ik zag er namelijk ook nog kersttruien hangen en hele leuke kerst-/ oud en nieuw-jurkjes, mocht je nog op zoek zijn. 

Vakantie betekent ook: tijd hebben om overdag foto's te maken! 
Hopelijk morgen dus weer een post bij daglicht :)
♥ Lonneke

1 opmerking:

  1. Ah, ik vind ze echt enorm leuk! Ik ga misschien ook snel een kijkje nemen. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen