19 december 2014

DIY | Festive Garland

(doe maar net alsof het vandaag nog even donderdag is...)
Dit project stond al een poos op mijn verlanglijstje, omdat 1. mijn kamer nog wel wat extra sfeer kan gebruiken, 2. het niet al te ingewikkeld is, en 3. ik nog nooit papier door mijn naaimachine had gehaald en benieuwd was of dat kon. Check, check en check! Helemaal gelukt!
Het enige wat hiervoor nodig hebt is goud karton (2,50 bij de pipoos) en een naaimachine. Je zou de cirkels ook op een andere manier aan elkaar kunnen vastmaken natuurlijk.
Het uitknippen van de cirkels kostte nog het meeste tijd, mijn naaimachine had binnen no time alles aan elkaar geregen. Ik heb een normale steek gebruikt, maar wel dicht bij elkaar. Toevallig zat in mijn machine een nogal dikke naald, dus dat kan ook helpen, zeker als je wat dikker karton hebt. 
Bij het ophangen ontstond wel een 'probleempje', de cirkels gingen draaien, waardoor je de witte achterkanten kon zien. Maar goed, daar heb je dan plakband voor. 
Mocht je je afvragen wat die kaartjes met getallen zijn: het is mijn adventskalender! Christmas is close!

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen