7 december 2014

Daily | Saturday

Letterlijk een December Daily, dit is wat ik allemaal deed op 6 december:
Toen ik wakker werd scheen de zon! Dat komt ook niet vaak meer voor...
Ik weet dat het geen overbodige luxe om elke dag bodylotion te gebruiken, maar ik heb er meestal geen tijd voor. Vandaag wel! Dit is mijn favoriete geur van de Bodyshop: Vanilla Bliss.
Outfit of the day: niks bijzonders, maar vooral lekker comfy!
Mijn adventskalenders moeten ook nog afgehandeld worden. Het zijn er op dit moment drie... 
Ontbijten met blogs en pinterest (en schaapjes).
Eerste productieve daad van de dag: boodschapjes doen! En daarna voedsel-knutselen (dat klinkt eigenlijk heel vies), het resultaat zien jullie nog.
Na het bakavontuur: ready to go again! Brief op de bus, kleding wegbrengen en naar de stad.
Rotterdam is mooooi!
Eindelijk lunchen, gezellig alleen op een bankje in het park #zwerverleef.
Ik had afgesproken met mijn vader om naar de James Bond tentoonstelling in de Kunsthal te gaan. Ik ben geen enorme Bond-fan, maar het was toch leuk om er wat meer over te weten te komen.
Weer thuis eeeen het is al donker :( Bummer, want ik wilde nog blog foto's maken... Dan maar met flits proberen.
Food! Geen zin om te koken, maar dit is ook lekker (:
Ik kan het niet laten om mijn baksel te proberen. Ik twijfel nog wat ik ervan vind...
(En zo ziet een foto met flits er dus uit... niet zo pretty!)
En dan plof ik in m'n stoel en eindig de dag met Project Runway Allstars! (♥ Michelle)

Tot morgen allemaal!
♥Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen