4 december 2014

Cute and Cosy | Inspiratie

Ik hoef het je niet te vertellen, want je hebt het zelf vast ook gemerkt: het is koud! Een combinatie van geen tijd om lang over mijn outfits na te denken en vergeten zijn hoe je er ook alweer leuk uit kan zien wanneer je neus eraf vriest, heeft ertoe geleid dat ik elke dag begin met een bezoekje aan Pinterest voor inspiratie. En als je dan eindelijk iets hebt gevonden komt de pijnlijke realisatie dat je de helft van de outfit helemaal niet in de kast hebt hangen en begint het proces weer opnieuw. In één woord: Argh!
Maar vrees niet! Ik heb een aantal van mijn favoriete warme en knusse winterse outfits uitgekozen en de bijbehorende kleding bij elkaar gezocht op Sans-online. Al deze stukken tegelijk in mijn mandje stoppen is wel wat veel van het goede, maar als ik iets van deze collages heb geleerd is het dat ik snel in een leren legging moet investeren! Daarnaast staan de wollen grijze trui en het rode vest ook heel hoog op mijn wishlist. 
Ben jij ook gaan dromen van een nieuwe garderobe na het zien van deze collages? Dan moet je ook zeker meedoen met de Sans-online Bloggers Battle! Dan liggen je favoriete winter outfits misschien binnenkort wél gewoon in je kast!

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen