14 oktober 2014

Weekday Snapshot | Binnenverblijf

Oeps, afgelopen weekend geen snapshot, maandag geen artikel! Lonneke, get it together! Daarom worden jullie deze week verwend met een inhaalslag, ook leuk toch?
Dit weekend leefde ik in deze trui/ legging combi. En ja, dat betekent dat ik bijna niet buiten ben geweest, behalve zondag en toen gooide ik er een rokje over heen en klaar was Kees. Ik ben echt verliefd op dit nieuwe truitje, hij is heel licht roze en een beetje cropped met schattig kant aan de onderkant. What's not to love? Hij komt bij de New Look vandaan trouwens.
Ook begin ik weer een beetje 'in de lipsticks te komen'. Ik heb zin om voor de herfst/winter weer een mooie donkere te kopen (die ik dan hopelijk ook ga dragen...).

♥ Lonneke

4 opmerkingen:

  1. Ah, wat een enorm leuk truitje! En wat heb je een geweldig dekbed :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa echt een goede vondst! En dat dekbed is natuurlijk van... Ikea :)
      x

      Verwijderen
  2. Ik vind die ketting zo vet he Lon & hij past ook gewoon overal bij! Very nice.

    BeantwoordenVerwijderen