27 augustus 2014

OUTFIT | Oriëntalische Weelde

"Een lage divan, overdekt met een Perzische stof, was overlommerd door een volbladige aralia."
"Het was er zeer behaaglijk in die iet of wat oriëntalische weelde, terwijl van buiten de sneeuw een schelwitte weerkaatsing naar binnen schoot."

Sinds deze week ben ik in het bezit van een echte plant. En deze plant deed mij denken aan een aantal regels uit het boek 'Eline Vere' van Louis Couperus. Eline is een meisje dat best wel melancholisch is en het liefst op haar Perzische divannetje ligt om de bladeren van haar plant te aaien. Dat melancholieke (en de plant) wilde ik deze foto's ook meegeven. Buiten was het namelijk petweer en totaal niet zomers, dus melancholiek was ik vanzelf wel geworden. 
De stoel waar ik op zit heeft trouwens een kleine update gehad, in plaats van een plaid heb ik er een 'oriëntalisch' stofje overheen gedrapeerd en ik ben zeer tevreden met het resultaat. 
De leggings die ik draag zijn van C&A en totaal geweldig op elk niveau, als legging dan, want qua dikheid kunnen ze helaas niet als broek gedragen worden. Heeft iemand nog tips waar ik wat langere shirts kan kopen voor over leggings? De andere items zijn ook lekker lounge-y: een fluwelen topje en m'n schapenvacht. Mag het nu weer zomer worden alstublieft?

Top en schapenvacht - Tweedehands
Leggings - C&A
Sokken - H&M
Ketting - Datter Industries

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen