20 december 2013

Update! The Week before Christmas...

Het is vandaag officieel kerstvakantie! Mijn eerste echte vakantie van het jaar, kan je het geloven? De afgelopen week was zo druk dat ik helemaal geen kans heb gehad om te vloggen en daarom leek dit me een mooi momentje om even te vloggen in tekstvorm, oftewel mijn gedachten te delen met jullie!
De paper en het tentamen zijn allebei gemaakt en ingeleverd, dus ja, uiteindelijk is het toch nog allemaal goed gekomen. Daarnaast zat ik gewoon volle dagen op de universiteit, hoe ik het heb gedaan weet ik niet, maar het is in ieder geval klaar!

Sterren op de ruiten, maar nog niet van de kou!// Lichtjes van de stad// Haar dat uit zichzelf in een mooie krul gaat zitten// Een metaalproject// Wilde konijntjes bij het Natuurmuseum// De boom!
En nu is het tijd om je helemaal onder te dompelen in warmte en gezelligheid! Wat staat er allemaal op het programma? Kerstfilms, kerstkaarten schrijven (dat had natuurlijk al veel eerder moeten gebeuren), eten, winkelen (heb nog steeds geen jurk) en gewoon heerlijk relaxen! Natuurlijk hoop ik ook nog een paar interessante vlogjes te kunnen maken voordat blogmas weer voorbij is. Dat ging trouwens ook echt supersnel! En ik heb mezelf prettig verrast door het vol te houden! Ik hoop dat jullie het ook nog steeds leuk vinden :)

Dit was even een soort samenvatting van mijn gedachten op dit moment, morgen gaan we weer verder met een 'normale' post!

Fijne vakantie allemaal!
♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen