5 december 2013

OUTFIT | Romanticism

Je ziet het al, vandaag heb ik krullen in mijn haar! Mijn methode is: je haar na het wassen zo lang mogelijk in een vlecht of knot houden et voilĂ , een mooie bos krullen :) Bij een romantisch kapsel hoort ook een romantisch outfitje natuurlijk. Een luchtig zomerjurkje kan je ook in de winter dragen met een lekker dik vest en een maillot. Ik draag er dan ook nog drie hemden en een shirt met lange mouwen onder, want ik ben echt een koukleum...
De schoenen heb ik op Marktplaats gekocht, maar als je zoiets zoekt zijn deze paren misschien wel wat:
Veterschoentjes met een laag hakje (39)
Veterschoentje met een hogere hak (38)

Vest- H&M
Jurkje- Zara
Sjaal- Cadeautje
Panty- Super Cosy Tight ♥ ♥
Schoenen- Vintage

Fijne Sinterklaas allemaal :)
♥ Lonneke

2 opmerkingen: