13 december 2013

OUTFIT | Essayer d'ecrire un essay

 
Volgende week is het kerstvakantie, maar voordat ik me daarop kan verheugen moet er eerst nog het een ander gebeuren qua schoolopdrachten. Er staat namelijk een essay op het verlanglijstje van de docent...
Bloggen kan trouwens ook heel leerzaam zijn. Door de titel van deze post ben ik erachter gekomen dat 'essay' gewoon 'probeersel' betekent! Als dat deze dag niet nú al productief maakt weet ik het ook niet meer. Tijd voor een pauze!

Sjaal- Pieces
Trui- Esprit
Broek- H&M
Riem- Vintage
Sokken en schoenen- New Look
Horloge- Olympic
Ring- Franse markt
Nagellak (beetje afgebladderd, sawry)- NYC Lincoln Centre

♥ Lonneke

Benieuwd wat ik zoal uitspook tijdens een studiedagje? Je kan het in deze video allemaal meemaken :)




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen