1 december 2013

NIEUW | Novemberdingetjes

Dit is de eerste Blogmaspost van dit jaar! Let the blogging begin :)

Het begin van een nieuwe maand is wel een mooi moment om te inventariseren wat er allemaal nieuw in mijn leven is gekomen in november.
Allereerst, kleding: De trui hebben jullie al een paar keer gezien in outfits (#1 & #2). Een heel mooi kleurtje vind ik en lekker warm! Het gestreepte shirt is echt een klassieker en past letterlijk bij alles. De schoenen heb ik nog maar net, maar ze behoren zeker tot mijn favorieten! Ik denk dat ze erg leuk zullen staat onder een jurkje met kniekousen. 
Bij de Primark kocht ik deze leuke flanellen pyjama en warme panty. En dat is alles van de Primark! Best braaf :) De panty lijkt misschien wel het saaiste item, maar ik heb er toch een hoop over te vertellen. Verschillende Youtubers (onder andere Zoella) waren erg te spreken over deze Super Cosy Tights, dus ik wilde ze ook wel eens proberen. Nou, ze zijn echt geweldig! De binnenkant is gevoerd met een beetje fleece en dat maakt ze echt super warm en zacht. Ik weet nu al dat ik er de hele winter in ga leven. Oh, ze zijn ook maar €4,-. De sokken met vosjes zijn van de Flying Tiger. Deze winkel is net nieuw in Rotterdam, ik ben al fan!
En ik heb eindelijk gordijnen! En nog eens hele leuk ook! Deze komen van de H&M en waren nog redelijk goedkoop ook. Ik was een beetje bang dat ze misschien heel doorschijnend zouden zijn, maar de stof is heel dik en van goede kwaliteit. De bergen erop vind ik heel erg cool en geven een lekker outdoor sfeertje aan m'n kamer. Om de gordijnen op te hangen heb ik van die stangen om douchegordijnen mee op te hangen gebruikt. Ik hoefde dus niet te boren, ideaal!

Heb jij nog wat leuks gekocht deze maand?
♥ Lonneke





5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke schoenen ! Ik zoek ook al een tijdje dat soort schoenen, maar kan ze bijna nergens vinden. Waar heb jij deze vandaan? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb deze op Marktplaats gevonden! Daar heb je denk ik ook niet veel aan... Misschien kan je daar zoeken bij de vintage schoenen. Ik hoop dat dit helpt :)
      x

      Verwijderen
    2. Oke :) Bedankt ! Ik zal eens gaan kijken. Vind ze namelijk echt heel erg leuk :)
      x

      Verwijderen
  3. Hele mooie schoenen! Jammer dat ze van Marktplaats komen, haha, nu wordt het lastiger ze ook te vinden. Hoe dan ook, erg leuke items allemaal!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen