22 december 2013

NIEUW | MUA Undressed Palette

Het palette komt een beetje viezig op de foto over, valt reuze mee in werkelijkheid!
Op mijn blog zal je niet veel artikelen over beautyproducten tegenkomen. Natuurlijk gebruik ik wel het een en ander, maar het is niet iets waar ik erg mee bezig ben. Maar toch, na een heleboel dingen gelezen en gezien te hebben over de Naked oogschaduw paletten van Urban Decay wil de ik ze ook eens proberen.
Daarom heb een poosje geleden het Undressed Palette van MUA besteld. Het heeft dezelfde kleuren als het eerste Naked Palette, maar is een stuk goedkoper, dus perfect als je het gewoon wilt uit proberen zoals ik.
De kleuren vind ik echt prachtig, er zitten neutrale kleuren bij voor gewoon overdag, maar je kan ook makkelijk een feestelijke look creeëren!
Als ik alle kleuren heb geprobeerd zal ik nog uitgebreider over dit palette schrijven. Ben er in ieder geval erg blij mee!
De namen die op het originele Urban Decay palette gebruikt worden, handig als je tutorials op Youtube wilt volgen!


♥ Lonneke


1 opmerking: