24 december 2013

Kerst betekent voor mij...

Het plan was om op de laatste dag voor kerst nog een vlog te maken, maar jammer genoeg kon ik alleen het eerste stukje opnemen voordat de dag voorbij vloog in een waas van boodschappen doen, heen en weer fietsen, werk en uiteindelijk onderuit gezakt op de bank zitten.
Oh, en erachter komen dat het artikel van gister niet online is gekomen, dus die krijgen jullie nog tegoed!

Morgen is het eerste kerstdag, heel december is er naar de komende twee dagen toegeleefd. Het eten is ingekocht en de nette kleren liggen al klaar. Maar waar gaat het om met kerst voor mij?
Temidden van al die drukte staat voor mij de geboorte van Jezus centraal. Even de tijd nemen om te denken aan de komst van de Messias op aarde. Natuurlijk hoort daar een feestelijke aankleding bij en vind ik het ook heel gezellig om met de familie rond de kerstboom te zitten, maar Jezus is de echte reden dat ik Kerst vier en al dat andere zit er alleen maar omheen.

Zo op kerstavond vond ik het wel een mooie gelegenheid om dat met jullie te delen! Hoe je het ook viert (of misschien wel helemaal niet), ik wens je hele fijne kerstdagen!

♥ Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen