18 december 2013

Five Things | Ten

Zodra ik het heel druk heb met school (nu), krijg ik een heel groot SOG-probleem. Ik kan dan uren lang op het internet spenderen, terwijl ik eigenlijk hard had moeten blokken.
Om toch nog iets nuttigs te doen met die verspeelde tijd leek het me een goed idee om er een Five Things aan de wijden. Here we go!

Blogs
Ik hou er van om blogs te lezen! Daarom volg ik er ook een he-le-boel. Mijn dagelijkse kost:
A Beautiful Mess
Steffy's Pros and Cons
Kendi Everyday
Cupcakes and Cashmere
Vintage Revivals
En daarnaast nog 100 anderen... Als je er nog meer wilt weten, kan ik altijd nog een overzichtje maken! Let me know :)

Youtube
Filmpjes kijken is ook een goede uitstel-activiteit, dit zijn een paar van mijn favoriete kanalen:
clothesencounters
Cinemates
D is for Dazzle
Epic Rap Battles of History (Picasso vs. Bob Ross is geweldig!)
sunbeamsjess
The Fashion Citizen
En natuurlijk Zoella. Ze doet ook Vlogmas dit jaar, aanrader!

Inspiratie
Om inspiratie op te doen heb ik meestal een tabje open met Pinterest of Tumblr. Lekker plaatjes kijken!

Social Media
Deze aandachtsvreters horen er zeker bij. Facebook vind ik maar saai, twitter staat wel altijd open. En m'n telefoon met Instagram is ook nooit ver weg...
Wist je dat het blogje nu ook een twitteraccount heeft? Zo kun je op de hoogte blijven van nieuwe posts en veel meer! Dus volg maar op @pfosparkles! :D

Series
Even een aflevering kijken van een serie, lekker toch? De afgelopen weken heb ik me door vijf (VIJF!) seizoenen van The Office gewerkt... En Boer Zoekt Vrouw is weer op tv! I love it! Nog meer mensen die het kijken? Zullen we een praatgroep oprichten?

Ik hoop dat ik je wat leuke blogs en Youtube-kanalen heb kunnen laten zien die je nog niet kende!
En... volgvolgvolg @pfosparkles en blijf op de hoogte :)

♥ Lonneke

Foto's zijn van Weheartit, ook een goede site voor inspiratie!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen