15 december 2013

DIY | Fancy Candles

Geurkaarsen


Vandaag is het de derde advent alweer! Drie van de vier kaarsen mogen aangestoken worden, het is bijna Kerst!
Eén van de grootste bloggertrends van het moment zijn geurkaarsen. Logisch, want wie houdt er nu niet van om een lekker geurende kamer te hebben? Ik zelf vind ze heerlijk en brand ze dan ook regelmatig.
De kaarsen waarmee de bloggers en youtubers zo mee weg lopen zijn alleen best wel duur! Twintig euro voor een kaars lijkt wel een beetje het gemiddelde te zijn voor zo'n kaars. Op zich ben ik best tevreden met mijn IKEA kaarsen dus voor de geur zou ik zo'n dure kaars niet kopen, maar voor de verpakking wel!
Door een mooi label op een eenvoudig kaarsje te plakken, kun je makkelijk zelf die chique look maken. Maak het persoonlijk door een handgeschreven boodschap of knutsel achter de computer een mooie lay-out. Dit zijn natuurlijk ook leuke cadeautjes!

Wat is jouw favoriete geurkaars? De vanillekaars van IKEA is nog steeds mijn nummer 1!
♥ Lonneke






Geen opmerkingen:

Een reactie posten