24 november 2013

OUTFIT | Winter Is (Not Yet) Coming


Het leek me vanochtend een goed idee om m'n andere (en warmere) winterjas aan te doen. 'Het zal vast wel koud zijn', dacht ik nog. Helaas viel dat reuze mee, dus mijn plannetje zorgde ervoor dat ik het wel heel warm kreeg op de fiets. De jas mag dus nog even terug de kast in om te wachten op de echte winterkou, maar ik kon het niet laten om toch even wat fotootjes te maken.


Jas- Vintage
Trui- Esprit
Jurkje- Primark
Schoenen- Sacha (Marktplaats)

Ik ga vandaag echt keihard chillen en surprises knutselen, ga jij nog wat leuks doen vandaag?
♥ Lonneke

2 opmerkingen:

  1. Hey,


    Hierbij wil ik je laten weten dat ik je nomineer voor de liebster award.


    Hierbij mijn vragen aan jou:
    Wat is je favoriete make-up?
    Waar ben je bang voor?
    Wat is je favoriete kledingstuk?
    Waar blog je het liefst over?
    Weet je omgeving dat je blogt?
    Welke vakantie zul je nooit vergeten?
    Winter of zomer en waarom?
    Wat wilde je worden toen je nog heel klein was?
    Wat is jouw absolute beauty tip?
    Maak de zin af: Ik ben begonnen met bloggen omdat...


    Veel succes!


    liefs Sanne


    www.sannejorna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne! Dankjewel voor je nominatie :) Ik heb alleen na de zomer ook al een post over de Liebster Award geplaatst, omdat ik toen ook al was genomineerd. Ik ga er daarom niet nog een keer over posten, maar ik vind je nominatie echt heel lief!
    Liefs, Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen