19 november 2013

DIY | Collar Chain

Op internet zie je steeds vaker van die grappige collar chains. En omdat ik graaag kraagjes draag, kan zo'n chain niet ontbreken. Op etsy kan je er een heleboel vinden, maar zelf maken is net wat specialer!
En ook helemaal niet moeilijk eigenlijk. Ik heb op een stukje krimpplastic deze vosjes getekend en ze toen volgens de instructies gebakken. Daarna rijg je het kettinkje erdoor en plak je de speldjes achterop de vosjes en dan is het al klaar!
Ik ben echt heel erg blij met het resultaat en ik denk dat ik er nog wel een paar ga maken :)
Let wel op dat je de gaatjes maakt voordat je het plastic in de oven doet, deze heb ik gemaakt met een perforator.
Oh, als je zelf aan de slag wilt: het krimpplastic heb ik bij de Pipoos gekocht en de ketting bij de So Low (een eurowinkel).

♥ Lonneke

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee! Krimpplastic kende ik nog niet, goede reden om weer eens langs Pipoos te gaan. Het is echt mooi geworden! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen